Vet ni låten?

Min favorit polsk låt älskar den har lyssnat på den sen jag var liten!
Bilden är till låten haha försök att översätta om ni kan men låten är riktigt fin och älskar den :3
 
Śpij, zamknij oczy śnij, śnij 
Śpij, zamknij oczy śnij, śnij. 

A ja będę twym aniołem, 
Twą radością, smutkiem żalem. 
Będę gwiazdą na twym niebie, 
Będę zawsze obok Ciebie x2 

Jak wytłumaczyć tobie mam, 
Że jesteś wszystkim tym co mam. 
Tym co jest dobre i co złe, 
Uwierz tak bardzo... 

Śpij, zamknij oczy śnij, śnij 
Śpij, zamknij oczy śnij, śnij. 

A ja będę twym aniołem, 
Twą radością, smutkiem żalem. 
Będę gwiazdą na twym niebie, 
Będę zawsze obok ciebie x3 

Jak wytłumaczyć tobie mam, 
Że jesteś wszystkim tym co mam. 
Tym co jest dobre i co złe, 
Uwierz tak bardzo... Kocham Cię x2 

A ja będę twym aniołem, 
Twą radością, smutkiem żalem. 
Będę gwiazdą na twym niebie, 
Będę zawsze obok Ciebie x2
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iymJgAqSHT0
Kramizz Daria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback