Skolfotto

Kom på att jag aldrig berättade hur den gick men kom på det eftersom min mamma fick typ mejl eller är den mail?What ever så då gick mamma in kollade på bilden log och sen bara "Daria kom och titta" och jag bara "på vadå" och som vanligt berättar inte mamma nånting utan bara "Kom" aja men för första gången såg jag inte så störd utan mer normalt och mitt hår var typ perfekt så nöjd.
Juste får inte glömma att berätta hur det gick.
Alla bara han är skit skum men det trodde inte jag på så ska man sätta sig på stolarna eller haha jag fick sitta bara för att jag är en kortis ( runt 155 :O ) men i alla fall så innan han tar bilden flörtar han med oss...
Vi dör av garrv och måste sätt ut som miffon! Så skolfotot vart nog inte bra men jag har inte sätt det....
Så det var nog allt från mig ni får se bilden sen haha

 Bjuder på den första bilden jag tog med min dator xD Kramizz Daria :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback