10 saker ni inte visste om mig

10 saker ni inte visste om mig!
1: Jag klarar inte av att ta ett stick i fingret och börjar gråta innan nålen kommer in i fingret?
2: Jag aldrig sätt Titanic?
3: Jag är väldigt beskydande? 
4: Älskar tecknat? 
5: Ogillar JB men är "gift" med Fillipa som är en? xD
6: Skriver ner alla saker folk säger att dom inte kommer göra och visar dom sen när dom gjort dom?
7: Gillar inte när folk vill bli ens vän när man får ett husdjur exempel och sen lämmnar en? 
8: När jag har tråkigt stör personer i min omgivning?
9: Har inte instagram för vill inte bli beroende av det? 
10: Älskar att lagga mat men vet inte hur man laggar? xD
 
Lite fakta om mig haha.
Jag och min älskade för ett tag sen haha love you! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback