Twilight

Efter att ha sätt alla filmerna har jag en favorit!
Twilight den första filmen!
Varför?
Tyckte New Moon var ganska tråkig. Eclipse var jätte bra dock så tyckte jag mer om kärleks historian i den första.Breaking dawn del 1 var väldigt bra den med men inte lika bra.Breaking dawn del 2
Tyvärr en besvikelse enligt mig. Allt gick för fort och ni kommer förstå det om ni ser filmen.
Betyg på filmerna från mig.
(Det här är vad jag tycker och alla tycker olika) 

Twilight (5/5)
Absolut den bästa av dom!
New Moon (3/5)
Väldigt tråkig enligt mig.
Eclipse (4/5)
Mycket drama som jag älskar!
Breaking dawn del 1 (4/5) 
Drama,Drama!
Breaking dawn del 2 (4/5)
Lite besviken men bra film 
 

Kommentarer
Mohammedi's | Art, model & designer säger:

Julkalender på bloggen. Tävlingar varje dag fram till Julafton! ♥
DELTA PÅ TÄVLINGEN (lucka 2) : http://mohammedis.se/2012/december/lucka-2-vinn-beautystick-2-vinner.html#comment
(Delta gärna på lucka 1 också som avslutas imorgon)

2012-12-02 | 14:26:23
Bloggadress: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback