Redigera Del 1

Redigera
"När gör du det?"
När jag tycker bilden har för lite ljus (är för mörk) eller för ljus redigerar jag den men i övrigt gör jag det när jag har tråkigt. 
 
"Hur lång tid tar det?"
Beror på hur mycket jag vill redigera bilden. Oftast tar det 5-10 minuter.
 
"Hur redigerar man?"
Man kan redigara genom olika program men jag använder mig av Photoshop cs5 som jag skulle rekomendera.
 
"Hur har du redigerat denna bild och varför?"
Jag "målade" ögonen rödare och gjorde allt annat mörkare med hjälp av Insentitet och Kontrast. Jag redigerade den någonstans vid Halloween för att jag hade tråkigt.

Drar igång med att jag visar hur man kan redigera och så och här har ni lite "basic" info :)
Bilderna är fotade av mig och får endast synas på minewaz.blogg.se stort ©

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback