Lite kort då

Har varit lite offline eftersom jag inte gjort så mycket.... Messt spelat sims 3 hahaha xD
Men ska bjuda på lite bilder från mitt sims eftersom har inget bättre att skriva just nu xD
Familjen består av 3 tjejer Sanna,Molly och Daria jag alltså haha! 
Mina 2 hästar som jag tränar får hjälp av Molly att ta in dom. Den mörkbruna heter Dustin och är hästen som jag leder. Molly leder Mandarin :)

Golden Harmor som stanade inte så länge hoss oss eftersom mina gubbar inte hade tid att träna han alls så han fick flytta till en annan familj :P
Dustin & Jag 
Sanna (Simen) och Maya (Molly's häst) som bara går på promenad haha. I bakrunden ser man fina läktaren och dom står på dressyr banan :D
Sanna och Bebe stallets dressyr ryttare och dressyr häst!
Den ända bilden jag har på Storm. Han kom med i mitt spel för typ en sim dag sen. Ska träna henne men vet inte om jag kommer ha kvar henne dock :P 
Ska nog göra en lite finare presentation av pollarna sen men tills vidare vet ni vad jag gjort under lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback